Upravit stránku

Traktor CASE IH PUMA HI-eSCR

ŠELMA MEZI TRAKTORY. NOVÁ PUMA HI-eSCR.

Modelová řada PUMA si od svého uvedení na trh v roce 2007 získala po celém světě tisíce spokojených zákazníků, protože přímo reagovala na požadavky zákazníků, kteří požadovali univerzální traktor, který bude lehký do dopravy a zároveň těžký pro polní práce. Traktory PUMA si zachovali svá charakteristická specifika univerzálního, obratného, výkonného a spolehlivého traktoru, který navíc pro rok 2018 přináší celou řadu inovací, mezí které patří nový systém odpružení přední nápravy, nový design kabiny, nové pracovní LED osvětlení v úhlu 360°, vysoce účinné motory FTP s technologií HI-eSCR a zcela nové prémiové prvky volitelné výbavy. 

KOMFORT

Pro maximální pohodu
Kabina modelové řady PUMA přesně splňuje požadavky i těch nejnáročnějších uživatelů, díky celé řadě inovativních prvků a inteligentních řešení. Loketní opěrka Multicontroller, díky které máte ovládání celého stroje na dosah ruky, ovládací panel ICP a dotykový monitor AFS Pro 700 Vám zajistí přehled o všech provozních datech v danou chvíli. Spojením panoramatické kabiny a kapoty navržené tak, aby zaručovala dokonalý výhled i na stroje, které máte v předním tříbodovém závěsu, docílíte perfektní viditelnosti do všech stran.

BEZPEČNOST

Pro vyšší bezpečnost a stabilitu jízdní soupravy
Značka CASE IH uvedla na trh novou patentovanou funkci, která je dostupná pro všechny traktory značky CASE IH s plynulou převodovkou CVXDrive. Jedná se o funkci automatického brždění přívěsu, která snižuje brzdnou dráhu.

Automatické brzdění přívěsu
Systém pokročilého brzdění (Advanced Trailer Brake) sleduje a řídí podmínky jízdy a je-li aktivní, tak automaticky stabilizuje traktor pomocí brzd přívěsu. Kdykoli se řidič rozhodne snížit rychlost pomocí páky pojezdu na loketní opěrce Multicontroller, uvolněním nožního plynu nebo pomocí motorové brzdy, systém odhadne požadovanou sílu zpomalení porovnáním cílové rychlosti vozidla s aktuální rychlostí. Systém poté nastaví brzdnou dráhu přívěsu dle snímačů točivého momentu na setrvačníku motoru a informací v řídící jednotce motoru traktoru.
Informace se používají k výpočtu tlaku, který je návěsem vyvíjen na traktor při brzdění. Vyrovnání zpomalování přívěsu s traktorem zajišťuje, že souprava zůstane stabilní, optimalizuje se brzdný výkon a maximalizuje se bezpečnost. Systém lze použít při rychlosti do 35 km/h. Pokud je systém aktivován, řidič je automaticky upozorněn zvukovým signálem a informace o aktivaci systému se zobrazuje i na monitoru AFS 700. Aby se zabránilo přehřátí a poškození brzd v případě dlouhých klesání, lze systém kdykoli deaktivovat.

PRODUKTIVITA

Pracujte chytře
Pro dosažení větší produktivity a efektivity práce mohou být traktory PUMA vybaveny novou generací souvraťového managementu HMC II, který byl vyvinut pro maximální zjednodušení práce při otáčení na souvratích. Souvratový managment umožnuje provádět záznamy sekvencí v reálném čase během práce nebo v klidové poloze zadáváním příkazů do monitoru AFS Pro, všechny příkazy mohou být změněny nebo zcela odstraněny. Maximální preciznosti při práci můžete docílit používáním navigačních systémů CASE IH, které dosahují opakovatelné přesnosti 2,5 cm, omezují překrývání a snižují vstupní a provozní náklady.

UNIVERZÁLNOST

Tři modely, jedna modelová řada
Modelová řada PUMA nabízí celkem 15 modelů, které svým výkonem pokrývají oblast v rozmezí 140 až 240 koní.

Výkonné motory
Všechny modely traktorů PUMA využívají koncernové motory FTP o objemu 6,7 litru s celkem 24 ventily. Tyto motory jsou maximálně výkonné, spolehlivé a hospodárné tak, aby Vám zaručili maximální výkon při té nejnižší spotřebě paliva. Díky systému vysokotlakého vstřikování paliva Common Rail máte zaručeno lepší rozprašování paliva a tím pádem i lepší spalovací proces. Samozřejmostí je, že motory z koncernu FTP splňují přísnou emisní normu STAGE V, které napomáhá špičková technologie řešení emisí HI – eSCR2, z tohoto důvodu není nutné využívat recirkulaci spalin EGR, filtr pevných částic DPF a dvojité přeplňování.

Volba převodovky je na Vás
PUMA svým zákazníkům nabízí výběr různých variant převodek, protože jsme si vědomi, že nároky každého zemědělce na převodovku jsou zcela rozdílné. Modely PUMA 150 a 165 jsou standardně vybaveny převodovkami Semi-Powershift řazenými částečně pod zatížením, v rámci volitelné výbavy si můžete zvolit převodovku Full-Powershift, která se využívá ve velkých modelech 185, 200 a 220 a je plně řazena pod zatížením. Tyto převodovky jsou k dispozici ve třech variantách 40, 40 ECO a 50 km/h. Na vrcholu výbavy stojí plynulá převodovka CVXDrive, která využívá osvědčené technologie s dvojitou spojkou DKTTM. Čtyřstupňová převodovka CVXDrive tak nabízí plynulou jízdu, dokonalý přenos výkonu a dosažení vynikajících denních výkonů při dosažení minimální spotřeby paliva v kombinaci se systémem APMTM

JEDNODUCHOST

PUMA X zahrnuje modely 140, 150 a 165 X. Tyto traktory jsou zákazníkům dostupné ve výkonovém rozmezí 140 až 165 koní jmenovitého výkonu. Při práci s Power Managementem je schopen nejsilnější model 165 X poskytnout maximální výkon 210 koní.

PUMA X
Všechny modely PUMA X jsou vyráběny s mechanickou šestistupňovou Semi-Powershift převodovkou v provedení s 19 rychlostmi vpřed a 6 vzad. Při práci v dopravě lze využít 19. rychlostního stupně, který obsluze umožnuje pracovat při snížených otáčkách motoru v režimu ECO při maximální pojezdové rychlosti 40 km/h.

Hlavním rozlišovacím znakem oproti stávajícím modelům je u traktorů PUMA X kabina. Všechny modely PUMA X nabízí velmi jednoduše vybavenou kabinu v základním provedení. Na pravé straně sedadla obsluhy se nachází jednoduchá loketní opěrka, kde jsou umístěny základní ovladače pro nastavení hydrauliky, páka pro řazení rychlostních stupňů nebo joystick pro ovládání čelního nakladače. 

Modely Puma HI-eSCR:

Název / ParametrMotorPočet válců / Objem motoru (cm³)Jmenovitý výkon - ECE R120 (kW/hp)Maximální výkon s Power Managmentem (kW/hp)Maximální kroutící moment Power Management (Nm při 1500 ot/min)
PUMA 150Dieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700110 / 150140 / 190805
PUMA 165Dieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700121 / 165155 / 210875
PUMA 185Dieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700132 / 180166 / 225940
PUMA 200Dieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700147 / 200180 / 2451035
PUMA 220Dieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700162 / 220192 / 2601100
PUMA 150 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700110 / 150140 / 190805
PUMA 165 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700121 / 165155 / 210875
PUMA 175 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700132 / 180166 / 225940
PUMA 185 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700132 / 180166 / 225940
PUMA 200 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700147 / 200180 / 2451035
PUMA 220 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700162 / 220192 / 2601100
PUMA 240 CVXDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700177 / 240199 / 2701160
PUMA 140 XDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700103 / 140129 / 175750
PUMA 150 XDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700110 /150700805
PUMA 165 XDieslový motor s Common Rail s 24 ventily, turbodmýchadlem HI-eSCR6 / 6,700121 / 165875770